Visie leidt naar commercieel rendement

Bedrijven die alleen bezig zijn met omzet scoren zijn momenteel aan het overleven. Overleven is korte termijn denken. Deze bedrijven zijn enkel bezig het beantwoorden van de WAT-vraag en met hun STRATEGIE: overleven. Het is de vraag of deze bedrijven het einde van de crisis halen.

In onze klantengroep zijn gelukkig ook een groot aantal bedrijven die niet OVERLEVEN maar LEVEN. Zij zijn intrinsiek gemotiveerd om een meerwaarde te creëren voor hun klanten. Deze bedrijven houden zich meer bezig met de HOE-vraag en hebben een duidelijke MISSIE. Daarmee bouwen ze waardevolle (lange termijn) relaties.

Dan is er nog een derde groep. Dit zijn de bedrijven die niet alleen een meerwaarde willen creëren. Zij gaan verder. Zij zijn zich ervan bewust WAAROM ze doen wat ze doen. Vanuit die drijfveren en kernwaarden doen ze wat ze doen. Bovendien kunnen ze dat prima verwoorden. Vrijwel dagelijks hebben ze een beeld voor ogen van de wereld van morgen en welke rol ze daarin willen vervullen, ze hebben een duidelijke Visie en weten WAAROM zij doen wat ze doen. Dit zijn de meest florerende bedrijven op dit moment.

Vanuit die overtuiging durven wij te beweren: Visie leidt naar commercieel rendement!

Door onze ervaringen hebben wij een eigen visie op commercie. We helpen graag anderen bij hun eigen ontwikkeling. Niet alleen door het vervullen van vacatures maar ook door het organiseren van bijeenkomsten en het coachen. Dit doen we altijd vanuit onze kernwaarden: betrokken – kritisch – pragmatisch – resultaatgericht. Waarom: klanten helpen hun knelpunten bij de oorzaak aan te pakken in plaats van symptomen te bestrijden. Dit begint bij een buitengewoon kritisch gesprek. Want pas als de echte oorzaak bloot ligt, gaan we werken aan een duurzame oplossing.

Met vriendelijke groet,

Marc Bekker & René Pigge
Betrokken – Kritisch – Pragmatisch – Resultaatgericht

Plaats een reactie